Varför Blogg?

Har inte bloggat på några dagar på grund av min sjukdom. Har varit äckligt sjuk. Knappt kunnat röra mig, prata eller äns det som jag lever för och älskar, ÄTA!

Jag vill inte ha ett tråkigt inlägg om min förkylning och hur jag har mått. Men vill försöka fatta det själv. Hur kan en förkylning orsaka något så hemskt.! Hade jag tatt bild på mig själv hade Ni fattat vad jag menar. Men väljer att inte skrämma bort mina söta läsare <3 .

Tyckte så synd om mig själv att jag satt och käka naturgodis choklad , mmmm. Fick mej att må bättre och att sitta inne på fejjan och skriva till mina vänner och på sms =)
Småsaker får en psykiskt att må bättre , även om man fysiskt mår skit!


Jag tycker om att blogga.
 Inte alltid jag har en massa ideer att komma på att skriva och inte alltid jag hittar nått intressant att skriva om. Men det jag tycker om att skriva om är saker jag går/har gått igenom, något som får mig att skriva det jag känner och tänker. Alla som har varit med om saker som jag har skrivit om förstår vad jag menar. Vill inte göra ett inlägg om nånting jag inte har varit med om eller äns vet hur det känns.
Jag tycker det är coolt att vissa känner igen sig själva av det jag skriver och ger Er ett stort LOVE från mig =)

En sak är viktigt att veta dock:
 Det som har gjort dej svag innan, gör dej starkare nu och Låt aldrig det förflutna kränka dej, låt framtiden kränka det förflutna
/Av moi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0