Sårande men sant




Jag vet inte ricktigt vart jag ska börja
. Men fattar inte varför många tar en förgivet. En dag så finns din vän inte där mer för dej och du kommer stå helt ensam. Har man en fågel i handen, försök inte fånga fler från trädet

Mitt umgänge är det inget fel på. Jag vet var jag har de flesta. Vissa av dem orkar jag faktiskt inte med. Raderade bort nog över 100 personer på facebook, vissa kände jag vissa har jag ingen susning om vad de gör där.
Man behöver inte höra av sig bara för att det är nått. Man kan faktiskt ringa och bara fråga hur man mår. De som ringer för att prata skit och prata om sig själva, de orkar jag faktiskt inte lyssna på eller umgås för den delen. De som tar sånna de har snackat om före mig , dem sätter jag oxå på en lista, där jag känner för om jag vill träffas och umgås eller bara skita i.
Men har mina nära och kära och dem räcker för mig. 
Bryr mig inte vad någon människa har gjort i sitt liv förr eller vad de gör. Sålänge man är en bra person . Misstag gör vi alla. Dummheter man inte kan bli av med så fort händer vem som helst. Ingen har vi rätt att dömma någon.  

Har länge sökt jobb. Jag har deltidsjobb som jag stormtrivs med. Men det är inte ofta jag får jobba. Jag blir avundsjuk på dem som hänger på krogen med sina kolegor och har jätte kul , själv så ser jag knappt mina för man jobbar oftast ensam. Ska ta en utbildning utomlands, men ska först ta körkortet, eller så gör jag tvärtom hahaha det får jag se.

Livstilen är viktig. Det är viktigt att röra på sig och försöka vara hälsosam så bra man kan. Ibland får jag sug på nått mitt i natten och går runt som en yr höna fram och tillbaka till köket. Vet inte ricktigt hur jag ska bli av med den sugen. Försöker med cigg. Men det är så kallt att jag orkar inte ta mig ut för att röka.

Det får räcka med mycket sånt nu. Ingen lever perfekt eller har det perfekt runt omkring sig. Men jag vill förbättra mig själv genom att bara sätta vissa på plats. De lär fatta när min uppmärksamhet vänds inte till dem. Sätter min fot och säger stop för det. Jag är en lycklig person och vill nån sätta stop för det , så krävs det mycket. Lycka till...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0