Mina bekännelser.

När man är omotiverad och har bara tappat lusten för det mesta. För det man ska egentligen tycka är viktigt. Vi har alla våra perioder. Vi tappar motivationen någon gång, men hittar den sen igen.
Vissa betalar folk för att dem ska kunna hålla sin motivation. Önskar man hade det så lätt. Men man lär sig bättre när man kan hitta det man söker utan någons hjälp.

Har inte ricktigt hållt dieten som jag skulle
.
Träningen har jag inte vatt på och nyttig har jag inte varit.. Har inte ricktigt varit taggad och det är mycket som har hänt runt omkring mej att det har blivit sådann ångest. Vill ju trösta mej med nånting. Har inte hållt tiderna och ätit allt möjligt efter kl 9! Om jag inte tar tag i mig själv nu och i att hålla mig i form , så kommer det nog sluta med att jag blir som jag var! Men det kommer jag inte tillåta mej själv att hända! Jag fixar det.
Nu är jag ute och går och tar det lungt. Ska snart börja gå in till gymmet med.

Att blogga tappade jag lusten till. Motivationen till det var också borta. Men vad som fick mej att börja igen är ju för att det är att skriva mina tankar för att själv kunna tänka bättre och få ut det jag känner och tänker. Det känns mycket bättre nu iallafall. Hoppas att det fortsätter så bara.

Varför jag känner mig omotiverad började med att jag hade höra förväntningar till Norge.. Men som man kan läsa på min "Broken dreams" inlägg så står det där. Det är mest därför. Sen har jag bara sökt tröst genom att vara lat och njuta av att vara lat heltenkelt.

I allas liv händer det att man bara tappar lusten och inte orkar. Det gäller att hitta den igen och börja där man pausade! Ta en paus bara. Att kalla det paus är bättre än att kalla det , "ge upp"! För ge upp gör man inte.. Bara pausar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0