Den perfekta Nyårsdagen!

Hur ser vi på Nyår? Det Nya Året? Jo lätt!Det är : Glittrigt, Snyggt, Kärlek, och en massa Booz =D Men! Fin booz =D hahahaha.

Det kunde bara inte ha blivit bättre!
Det blev matlagning och middag hos mig med mina underbara vänner. Vi hade kul och mysigt. Det blev en lyckad middag för tjejer som aldrig har gjort Smörgåstårta innan!
Efter middagen och en massa vin med sprite i glas , var det Crom som gällde. Där hälsade jag på min bror och dansade med mina vänner.
Stackars Djn som spelade och ingen dansade tills vi kom. När vi dansade efter typ några minuter kom det fler och dansa. Vi satte igång lilla Crom =D hahaha.
                                          
Vid tolv slaget var vi ute och kollade på raketer. Jätte vackert men läskigt sammtidigt. Det blåste jätte mycket men vi flög iallafall inte iväg. 

Tempel.
Inne på Tempel dansade vi med och hade kul tillsammans.
Tyvärr bråkade jag med några äckel. Först var det en äcklig kurd-alban liknande åsna som var bara odräglig mot en av mina vänninor. Sen på slutet var den en zigenarbrud (vi slogs lite) och 2 fula svenska brunetter som tjaffsade om att jag trängde mig på garderobskön när jag bara stod och snackade med min vän.
HAHAHA sikken natt men roligt var det! Allt som händer mig på ett år hände mig på en nyårsnatt.
Intressant faktiskt..


Jag har varit i olika länder och firrat nyår. Men den här nyåren var den bästa och mest minnesvärda!
LOVE!/ Suuuzzz


Kommentarer
Postat av: queen

bra =)

2011-01-13 @ 17:30:49
URL: http://feelia.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-01-17 @ 16:19:50
Postat av: Marwa

Så fina bilder hayato.. men vem är horan sarah??.. hur vågar hon skriva så?

2011-01-18 @ 19:15:43
URL: http://maarroo.blogg.se/
Postat av: V.

Alltså fick dej "Sara" din äckliga hora vem fan tror du att du är! Du e en riktigt jävla patetisk människa som inte ens vågar stå för vem du e, men vänta bara din lilla fitta du kommer snart ångra att du blivit född. Suzy e en bra människa, o du kommer aldrig nånsin komma i närheten av hennes nivå. Du har ingen aning om vad du gjort mot dig själv.

2011-01-25 @ 19:25:14
Postat av: suzy

Sarah-.. Jag har sagt vf jag raderar, för jag tycker du skämmer ut dej sjä'lv som finns och vågar skrivaså på en bloggkomentar istället för att komma och säga det ti mej istället. Japp Mina syskon är vackraste människor på jorden, och själv är jag ingen avundsjuk psykopat som du som försöker vara nån, jag är glad för deras skull och jag är glad för att jag har vackra syskon. Läs själv i min blogg , där skriver jag om det med =) Tycker att du att jag e fortf en tjockis? hihih vad gulligt tack för komplimangen. Min familj e älskad. Din familj e säkert missbildad fula grisar som hatar alla, o du blir nog slagen till söms =)Säg vem du e, eller bara ta ditt billiga snack ti nån som bryr sig.

2011-01-25 @ 22:20:34
URL: http://susysuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0