A Bad Date!

 Det är nånting jag brukar tänka på och skratta åt. Ibland är det nått spännande att berätta för tjejerna på fikan. Ibland kan det bara vara pinsamt men sant och man vill bara glömma den dagen. Alla har väll någon gång råkat ut för en eller flera bad dates. Har man inte det då har man missat alla konstiga människor det finns.


Vad är egentligen en bad date?
Brukar få höra och läsa en del sådanna händelser. Man skrattar och tänker "ahh sikken idiot" "Guud det där vill jag aldrig vara med om" Och så plötsligt händer det Dej!

En dålig date är:
.

  • Han/hon snackar om sig själv i mer än 20min.
  • Personen kan varken le , skratta eller skämta.
  • Otrevlig mot folket runt omkring.
  • Säger störiga saker.
  • (Om det är en blinde date) Personen ser inte lika snygg ut som på bild.
  • Ricktig tråkmåns.
  • Finns nog mer än bara dem punkterna men det var de mes populära svaren jag fick av dem jag frågade och vad jag själv tyckte.

Hur ska man då säga till personen att man måste gå?
Det finns tuuuusen saker man kan säga till den personen, men varför kommer man på det i efterhand?!
 Vissa är ju såklart snabb tänkta och kommer på det fort.
Jag har kört att min vän är på psykhumör och om jag inte kommer till henne med en gång , så lär hon skada sig själv, HAHAHAHA. Det har jag kört och den funka bra. (Skådespeleri är ett måste där).

  • Det finns ju elak trick som att gå in på toa och aldrig gå tillbaka till sin date.
  •  Sen finns det att man plötsligt känner sig illamående.
  • Man tråkar ut personen med att snacka om sitt ex.
  • Visar noll intresse för personen och sitter med sin mobil i handen och surfar/messar.
  • Skyller på någon hemmasyssel eller tidig möte imorgon.

Det är mina ideer, lite naiva, men vill man undvika dejten så vill man bara det! Vissa har tålamod och väntar tills dejten är slut andra är så modiga och berättar att "Nää du, det känns inte rätt."
Sen går man sin väg och försöker att aldrig mer träffa en sådann person.

Jag tar gärna tips om det finns bra tips på hur man ska göra och dela med sig till vännerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0