Min ångest tog över..

Hatar när den kännslan kommer. Då allt känns meningslöst och jag bara orkar inte med något eller någon. Varför dyker den upp nu då? Jag saknar INGENTING har min familj och vänner jag tycker om. Men vad är det som fattas? Det måste vara nånting, för när jag stänger bort allt och alla från mitt liv då är det nånting som jag själv inte kan besvara.

Kan inte riktigt sätta pricket över I-et.
Jag åker ju snart , lyckas jag inte med det så är det bartenderskolan jag ska söka in på. Jag har redan planerat allt för mig själv det ska inte finnas några konstigheter, tycker jag ....

Psykologen kallar den kännslan för ångest. Att man känner att allt är meningslöst. Att man bara vill ge upp. Men jag vill inte ge upp! Jag ångrar inte mitt mitt förflutna tvärtom det är tack vare det jag är stark som person. Men det där med qatt ge upp är jag bra på. Men det är när jag tröttnar och det är jag bra på att göra.
Coachen säger "innan du ger upp vänta tills du får något nytt". Jaaa lätt för dej att säga, som är 20 år äldre och har mer tillgångar och erfarenhet än mig.
Vill inte vara negativ men det är så jag känner bara.

Ta det inte personlöigt för Er jag inte har hört av mig till på ett tag. Ibland behöver jag tid för mig själv . Med tid så menar jag inte en timme eller två utan dagar, veckor ja till och med en månad.

Men men allting kommer med sin takt och redan nu efter jag har lättat mitt hjärta med att skriva känner jag mig bättre =)
Tur det finns en blogg där jag kan skriva vad som hälst och inte få något konstigt svar tillbaka =D

Hoppas att Alla har en fin Alla Hjärtans Dag och kom ihåg att man behöver inte ett datum att spendera med dem man älskar , man ska göra det i princip varjedag .
LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0