Vänskap?..

  • Snäll
  • Omtänksam
  • Glad
  • Ärlig
  • Generös
  • på hittig
  • bra lyssnare



  • Jag minns när man gick i lekis fick man alltid frågan "hur ska din kompis vara?" Minns att jag alltis skrev ordet snäll. HAHAHA om man bara visste när man var liten så mycket grymhet det kommer bli när man blir äldre =/ usshh.

Jag blir faktiskt lite avundsjuk på dem som säger "Vi har varit vänner sen vi var små" . Jag har aldrig hållt mig till någon "viss" person. Visst har min barndomsvän men vi umgicks aldrig mycket och andra var mer viktiga för henne när hon skulle flytta från "landet".

Ja, sen har man högstadiet och gymnasiet... HAHAHAHA snälla... Trams säger jag bara.
 Högstadiet kom jag bra överäns med några tjejer men nej, nu när man tänker tillbaka så är jag glad att jag endå har levt högstadielivet på ricktigt HAHAHA =) Mår fortfarande dåligt dock för hur jag var och bad mej åt för andra =/ Har bett om ursäkt för vissa men har en hel lista kvar. Läser Ni min blogg så ber jag Er verkligen om ursäkt!

 Hmmm IV
var roligare än gymnasiet, där satte jag på nålar i lärarinnans stol tills hon satte sig! där kan jag säga att vi hade roligt .
Gymnasiet... Där hade jag olika vänner i olika skolor men till sist orkade jag inte med någon av dem. Jätte konstigt , antingen är det fel på alla runt omkring eller så är det fel på mig.. Jag tröttnar på folk som inte är eller som jag kan beskriva som på min lista där ovan .. Jag töttnar ganska fort på folk som snackar skit om andra för att själva må bra, avundsjuka , svartsjuka , negativa och som aldrig kan le PLUS tystlåtna som aldrig har nått att säga. Ingen är bättre än någon annan och ingen är född perfekt, det vet vi ju alla om. Men ibland söker vi den där "lilla extra", men den där "lilla extra" vet jag inte vad det är.
Två saker jag brukar säga " Hade jag haft vänner som i sex and the city då hade det varit kul med att vara singel " Men hade jag haft en gaykompis så hade jag dumpat alla mina tjejkompisar"
Men det är så jag brukar säga och skratta som fan efter åt...

När det gäller vänskap och vad jag har fått stå ut med, kommer nog många bli chokkade för hur jag orkade att vara med dem. Men jag lät dem aldrig knäcka mitt självförtroende, men förstod att de var avundsjuka och hade inget att komma med själva =/ too bad girls. Ingen förtjärnar att ha Er i sitt liv och jag ser nu att Ni har bara varandra =/ Tycker om att ha Er på min Facebook så att Ni ser hur mitt liv ser ut just nu och vad som sker hos mig =) Er har jag döljt och skiter fullständigt i =)

Life goes on and so do I =)

Nu har jag mina gullepluttar och är glad för att ha Er =) Älskar att skriva om vänskap och ska göra det flera ggr =D


Kommentarer
Postat av: lulu

jag hoppas att jag är din guulleplutt annars ska jag sätta nålar på din stol ;)))

2010-11-19 @ 19:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0