Ungdomsmottagningen

Vaknade tidigt idag för att följa med min kära vän Maggie, till ungdomsmottagningen. Jag hängde med endast som stöd för min vän. Vi kom dit 20 min tidigare. Läste på Hd tidningen om en kille som blev misshandlad med betång av vakterna på knutan, hämskt. 

                                                              

När vi väll gick in hos barnmorskan satte vi oss mittemot henne. Maggies p-stav hade gått ut och skulle ha en ny, efter som att hon är 22 år kommer hon få betala 1048kr för den. "Heehehe" hörde man mig säga så fort barnmorskan sa priset. Men hon kommer få betala det i avbetalning så det löste sig.
Det roliga är att barnmorskan frågade henne "Vet du hur ppiller fungerar?, Vet du vad klamydia är för något, röker du?, Vet du vad som händer med dig om du inte slutar att röka?, Vet du hur man använder si och så?"
Vi kunde inte vara allvarliga för att vi kände oss som 13år gammla. Som jag garvade, kunde inte sluta. HAHAHA neej alltså shit, vi e två kvinnor som gick dit pga att hennes pstav lades i på ungdomsmottagningen inte annars.
                                                                                         



Det värsta är nu att jag kan inte somna om fan vad jag är trött! =/

  1. Idag ska jag posta brevet från jordbruksverket till den gammla ägaren så att han skriver på pappret.
  2. Ringa jordbruksverket för att jag måste kolla upp en sak.
  3. Åka till Hund och katt och klippa klorna på Buggz.
  4. Träning "hihihi"

Sen får jag se vad som händer. Just det har utbildning ikväll på Utposten.




Ps. Namn jag använder på bloggen är påhittade. Vänner godkänner att jag skriver och det är inget som jag anser vara "hemligt".
take care =)

 


Kommentarer
Postat av: Sof

Flygvärdinna skulle passat dig ;)

2010-11-22 @ 14:06:00
URL: http://sofiieha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0