The last one standing

Var ute på min morgon prommis idag klockan 14.00 HAHAH =)  såg nått ballt och var tvungen att fotografera det.

Snögubbar har en bra bild på att visa betydelsen av vad the last one standing betyder tycker jag . Själv så har jag inte upplevt det än, men ska kämpa mig upp på topp när jag väl vet vad jag ska göra med livet. Har denna veckan på mig som en deadline att fundera ut vad, för jag har haft år på mig.






Något som intresserar mig är

  • Flygvärdinna
  • Bartender
  • Business/manegment
  • Kock
  • Djurskötare

Det är så olika =/ men det som avgör är hur långa de utbildningarna är. Sen vet jag att man kan läsa distans, villket som är bra.
Som sagt har slutet på den här veckan att tänka ut och kolla igenom det.
Har övningskört idag och snart blir det att spendera tid med familjen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0