Tanterna och min Buggy

Lade mig klockan hmmmm igår och vaknade kl 7.45 på morgonen. När jag vaknade vattnade munnen för kycklinghamburgare och sötgurka . Nu har jag ätit det guuuuuuud vad mätt jag är.

Eftersom att jag vaknade så tidigt passade jag på att morgonpromenera med Buggy. Har haft problem med honom att få på hundfilten som ska vara på nu i vinter. Hans förra ägare klagade med och sa att det går inte att få på honom nånting.Klagade till polarna och sa att han vägrar opch blir hysterisk så fort han ser hans kläder.
 Men det roliga är att jag har lyckats! Igår tog han på sig sin filt. Först stannade han till i hallen och vägrade röra på sig. Han ville inte gå ut och godis sket han totalt i.
När vi väl givk ut en runda märkte han väll att det inte var så svårt trotts allt , det är jag som visar honom nu vem det är som bestämmer. Så skönt =)


Han älskar snö. När vi gick vår morgon runda idag kunde han inte sluta att leka med snön. Tanter brukar aldrig kolla på mig och le. Nu har det blivit tvärtom. HAHAHA. Dem till och med säger " Nää Guuud vad tjusig han är" Hans jädrans filt lockar tanter i hans egen ålder hahaha =D

                                  
                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0