Onyttig Lördag!

Sitter här och gluffsar i mig allt jag hittar här hemma.. Gick från frukt och kex till mackor med kyckling skinka på. Hmmm är det inte så man blir fet? 
                                                           
      hihi i den tomma tallriken var det mina mackor i med tomat =P

Efter att ha varit sjuk , så skriker min kropp efter sötsaker =/ och det har blivit en heldel idag. Nu drack jag upp mitt apelsin te och ska vila magen, sen ska jag nog ut med buggy igen för att röra fläsket, annars blir det en lång prommenad imorgon.  "ushhh känner redan hur magen bubblar"
mm Mortadella så jävla god!

OOOHH ! NU KOM JAG PÅ!
Har ju inte rökt på 3 dagar! Inte konstigt. Okeeejj förvirrad är jag just nu.. Ska jag sluta röka pga att jag har mått dåligt och börja käka på nätterna? ÖÖÖHHH jag har kämpat med att gå ner i vikt ett bra tag, d första jag tänker göra imorogon är att gå och handla cigg hos the arabs! Där får jag en marlbro light för 45kr =) hihihihi nee jag e inte snål, dyrare än level men billigare än det man annars köper =D HAHA. och ja det är äkta Marlbro Shit vad sugen jag är på en cigg nu =/

                                                      

Kommentarer
Postat av: jenny

oooohh jag e hungriiiiiig nu kl halv två på natten :/

2010-11-21 @ 01:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0