Nyår??

Stressen för mig börjar!
 Var ska jag firra nyår? Vad ska jag ha på mig? oooohhhhhh

Har lust att firra det i Köpenhamn, min favorit huvudstad ( finns fler favorit huvudstäder, men måste hålla budgeten). Eller dra upp till Göteborg! Det hade med varit kul.

Det är inget vidare kul att firra Nyår i Helsingborg, iaf inte för oss som vet att det finns bättre erbjudanden! Men det är inget märkvärdigt endå.. Tror att det är vad man gör som spelar roll inte var man befinner sig. Har varit i Milano och firrade där... Nej inget jag rekomenderar. Har varit i Odessa och firrat Nyår där...Nej inget speciellt. Men i Hamburg och i Belgien var det roligt =) Men det får nog bli nästa år igen hehe =)

Buggy ska stanna hemma. Ska sätta på radion här hemma så han inte hör raketerna där ute.
Hoppas det hjälper. Vill inte att min sötnos ska vara rädd =/

Klänning ska det vara!
Jag har köpt 3 klänningar som jag tycker kommer se bra ut till Nyår. Men villken av dem ska jag ha på mig?



Kommer det något mer eller snyggare tills dess så kommer jag skriva det i ett annat inlägg. Hjälp mig gärna att hitta en snygg klänning =)


Kommentarer
Postat av: M

Du ska ha den rosa på nyår=)))

2010-12-03 @ 06:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0