Nice nice =)

Det bästa jag vet är när jag har gjort det jag ska! Kallar dem dagens sysslor .


Orkade verkligen inte gå till gymmet idag, men lillsyrran motiverade mig så jag stack dit. Gjortde 200 stiups "duuucktig" och 40 nånting på var arm "yeah man" . Så det blev hmm 15 min träning. Efter träningen gick jag in i bastun och va där 15 min, dvs jag var på gymmet 30min. Men! jag promenerar mycket med vovvski med! Så jag rör på mig.

Nej måste börja ta tag i träningen
.
 Mår mycket bättre när jag rör på mig , känns bara skönt och man mår bra ut av det. Idag när jag var där kändes det så "även om jag e så lat" och när jag gymmade regelbundet så kändes det bättre med.
Annledningen till att jag inte har ork är att jag vill börja dans. Ringde till impulcedans men , nej... 4 månader för 3800kr? Måste tänka på saken. Eller något annat roligt sport vill jag börja på. 
                                                                                           
Ringde personalchefen idag och ska ha min provdag på Lördag! Hoppas det går bra för mig, så jag kan äntligen börja jobba. WOOHOO! =)

Idag blir det utbildning på sams. Men innan det så är det desperate housewives som gäller!

Nu ska jag låta mamma kolla på tv via laptoppen och jag ska göra vid mej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0