Kräm jag använder just nu (även för män)

Jag är alltid på jakt efter nya kräm som jag vill ska fungera på mig.
 Min hud är fet hur och behöver fukt. Det är det jag vet. När jag fyllde 20 år blev jag nojjig. Har två streck rynkor på pannan och vill inte ha dem. Slösade bort ca 3000kr på olika kräm för att få väck det men aa.. Som sagt är fortfarande på jakt efter en bra kräm.

För en vecka sen var jag på Apoteket och kollade olika hurprodukter för skojjskull. Där hittade jag Nuxe ett kräm som håller fukten i huden i 24h och är för alla åldrar. Klart så blev jag nyfiken på det , har använt det nu en vecka och jag e nöjd änsålänge.

Finns även för män. Köpte en till storebrossan men vet inte om han har använt det eller inte, så kan inte skriva eller bedömma någon resultat för den. Ringer honom för att få nån slags resultat men inget svar.. Tror han jobbar,  sorry guys.. =/

Ögon kräm är med viktigt att använda. Ögon kräm och vanlig kräm använder man för sig. Hittade en (oxå på Apoteket) Cliniderm eye cream. har använt den i 4 dagar nu men än så länge är jag med nöjd.
 




Kanske kan göra en ny bedömming av båda om en månad .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0