Illa =/



Jag var frisk heladagen igår. Fikade med Titti och Lulu och hade det mysigt.
Senare på kvällen skulle jag gå på min utbildning på Sams. Jag var fortfarande pigg och glad när jag var där. 2h innan stägningsdax började jag få ont i magen. Känners som att det var någon som boxade mig i magen. Tjejen som höll i min utbildning sa "vill du gå hem?" Jag känner mig själv jag är stark tänkte jag. När en gäst kom och skulle spela mot mig så höll jag på att svimma och frågade om jag kunde gå hem..
Försökte spy inne på toan men det gick inte.

 När jag var ute mitt på torget kommer all min spya på marken (där var kurder säljer grönsaker). Spydde hela natten och har legat i sängen heladagen idag.
Tack och lov mamma o lillsyrran går ut med Buggy.

Hatar att vara sjuk och mår verkligen dåligt. Kallsvettas, spyr och ont i magen.

Kommentarer
Postat av: Lulu

Ja, det var mysigt igår. Hoppas du blir bättre snart gumman

2010-11-18 @ 17:37:47
Postat av: Hadi

hahahahahahah har lillsyrran smittat dig? :D krya på dig!

2010-11-18 @ 21:37:05
Postat av: Sofie

Krya på dig Suz!! <3

2010-11-18 @ 22:30:24
URL: http:// sofiieha.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Krya på dig gommilomman :)

2010-11-19 @ 00:04:45
URL: http://missrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0