Dra åt skogen tack!

Dra åt skogen nu.. Orkar inte slösa bort min tid på så kallade vänner. Min snällhet tar slut ganska fort.

Jag ställer upp finns där för dej, ger dej råd/tips, lyssnar när ingen annan gör det. Är det en vän? Nej nu när DU märker att jag slutar svara på dej så kommer du fatta att jag bryr mej inte om dej längre.

Alla har råkat ut för någon man hör av sej till men har alltid ursäkter, eller någon som inte kan sluta prata om sig själv, eller bara en tråkmåns. Tyvärr så dras jag till sånna typer vet inte varför. Jag är inte äns i närheten av dem haha men endå finns de i mitt liv. 
                                                        
Ändring
Somsagt märker du/ni att jag inte har eran nummer kvar eller kanske inte äns finns med på min facebook vänlista så är du borta ur mitt liv. Vem orkar att slösa bort sin dyrbara tid på folk som skiter i en?

Jag har aldrig slösat bort min tid på någon jag känner inte bryr sig. Endå hälsar jag och svarar och är trevlig, varför? För att jag bryr mej verkligen inte om den människan hur han/hon mår . Många frågar min (till och med främmande tjejer/killar) frågar mig hur bär du dej åt? Hur kan du hälsa på någon som har varit en idiot mot dig? Hur står du ut med idioter? Mitt svar är ju "Jag är van vid dessa typer av människor."


Nu vet jag hur jag ska starta nya året =) Genom att ha en skylt på pannan I dont give a shit about u =)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0