Diet dag 1.


Skriver min lilla dagboksdiet (kallar jag den) . Jag började igår men skriver alltid dagen efter för att jag vet aldrig om nånting förändras i min tallrik, eller om jag rör mig mer eller mindre.

Frukost:
Kaffe och apelsin. (Jag var inte så hungrig när jag vaknade)
Träning: 1h efter var det träning,  joggade (10min) och gjorde 200 situps. Går ut med buggy 20-30min 3-4 ggr om dagen.
måltid:mackor (fullkornsbröd)
kvällsmat : mammas arabiska mat, innehöll citronblad och kyckling och så var det sallad. 
                                                             

När jag blev sugen på nånting senare på kvällen åt jag apelsin och plommon och drack te.
Det är viktigt att vara rörlig helatiden. I vanligt fall hade jag bara druckit te så sent som jag åt, men eftersom jag tar ut buggy kl 1-2 på natten så tyckte jag det var ok med frukt. Annars försök ta grönsaker ist för frukt på natten.

Jag började lätt och lagom så att jag inte ska känna att detta är nått tråkigt som jag pallar inte med. Det är viktigt att ha roligt med sin diet , precis som dans eller annat man tycker är kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0