Chico Sweden - Hemska Bekännelser

Först vill jag bara säga att jag önskar den här människan allt bra ! Jag skriver inte detta av hat eller nånting annat. Bara att annledningen jag vill blogga är att få ut allt jag har på hjärtat och här kommer nånting som jag verkligen vill få ut.
(Jag använder hans namn som Bonde)


Sommaren 2010
.
Jobbade jag , var online på fejjan och chatta med polare när det var vackert väder ute och hade inget att göra på jobb. Det var en kille som adda mig, och jag blev nyfiken och frågade vem han var. Det som lockade mig var att det stod Dj på hans nick så klart.



Lång histora kort
Bonde kom till mitt jobb efter vi hade chattat i ca 1h och hälsade.
Vi gick BARA på dejt ingenting annat som folk kanske tror och går på det dem får höra. Inget alls fel på den människan TILLS jag märkte att det kom ut en massa lögner från den Bondens käft.
Lögnerna

  1. Han sa att hans jacka är en Canada Gose , men det var en vanlig Everest jacka.
  2. Han var otrogen mot sin flickvän efter 5 år, sanningen var han blev grov dumpad
  3. Exflickvännen var tråkig och ville aldrig göra något roligt så han tröttnade därför var han otrogen,
  4. sanningen han var den tråkiga som aldrig gjorde nånting roligt.
  5. Känd DJ, sanningen han är en B-DJ.
  6. Bra lyssnare, sanningen är Bonde pratade mycket om sig själv och ville andra skulle lyssna
  7. Har råd med det mesta, sanningen han bad mej köpa cigg hundra ggr KILLEN HADE EJ RÅD MED CIGG!
  8. Det är mycket mer men då blir lisstan längre...

Efter andra detjen sa han "Jag älskar dej" okeeeiii stop nu STOP! Vi lever i 2000-talet inte när våra morföräldrar var barn. Men jag tog det som we go wit the flow... Många av mina vänner tyckte det var det dummaste de hade hört och garvade, jag satt och skämdes.
Tredje dejten , Bonde ville ha barn... Med en tjej han dejtar , hmmm Normalt?? NEEEJ verkligen inte!

Stod ut?
Ja det gjorde jag. Han var ju trotts allt A-DJ (villket jag trodde ju) och snacka om att festa varje jävla dag , komma som VIP och pissa på resten=) HAHAHA jaaa, trode jag.. Efter nån tids dejtande blev det varken fest eller vimmel eller mingel det var bara TV och tystnad som gällde.. Mitt liv? Nej!

Andra problem?
Det är synd att snacka om sådanna grejer, jag vill inte kränka någon människa på min blogg eller snacka skit. Men Bonde ... Det du inte klarar av skryt då inte om det, snälla?För jag vill inte att andra ska veta villka problem det är jag pratar om HAHAHA =P och att du kallar dej nu Chico Sweden
, är inte det att ta i? Dj-chico räckte och var gulligt, men Chico Sweden? Tjänar du mer än Guetta? Please grow upp, du tjatar om och om igen var den ricktiga kvinnan i ditt liv är, men skärp dej! GROW THE FUCK UP!
Vet inte vad det är för blåsta typer du har dejtat, men jag är/var tyvärr inte en av dem . Jag har aldrig tröttnat på en människa så som jag tröttnade på dig.



Kommentarer
Postat av: shai

hahaha Bästa bilden :)

2010-11-22 @ 00:01:55
Postat av: M

Iraq house maffia!

2011-01-02 @ 10:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0