Ord är värre än stryk!

Att skriva "dikter" har varit nånting jag har gilat att göra.. Men en dikt kan man inte skriva om man inte känner det, gått igenom det eller har någon mening i det. Jag skriver och vill inte att läsaren ska fatta vad det handlar om, att förvirra dej som läser är det jag är ute efter. Hur kul är det för mig om DU sitter där och fattar exakt vad jag menar?
nånting jag alltid brukar säga till folk jag snackar med är "Läs mellan raderna"
Ibland är det svårt att fatta vad någon vill komma fram till, men läser/lyssnar man mellan raderna/texterna så lär man fatta det till slut !
                                                   
Im not ashamed
of beeing a human and have feelings,
Im not ashamed for beeing a good friend,
Im not ashamed of beeing me , myself and I.
Im just ashamed of You!

Till dej som inte vågar att vara dig själv, som lever efter hur andra gör och vågar inte yttrycka dig själv.
Till dej som har svikit en människa som är bättre än din så kallad vän.
Till dig som inte har ett hjärta och kan inte känna med dina kännslor.
                                                                                          To "Gå och fixa dej själv"
                                                                                     

Why even bother.. Its a shame to give anyone a second chanse. If my heart was cold as ice like your heart, I would never give the world 1000 chanses..

Varför ge en andra chans när personen inte förtjärnar det?
Varför bry sig om den personen , när hon/han inte bryr sig om dej?
Varför bli sårad när världen där ute är mycket värre än hur den ser ut? 
                                                                                                         To : "Åhh gå och operera hjärtat!"




Den dagen du lär ångra dej är den dagen du inser att det är försent =)
Jag nämner inga namn på min blogg, och namn som jag anger är falska men stämmer på personen i själva texten =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0