Livet är ju bara underbart!

Ibland är det bara roligt med en massa mys med vänner. Här ska jag dela med mig lite av det =)




Det var roligt i Malmö
. Träffade min vän och vi hade det trevligt. Först tänkte vi gå runt i staden men det var så jävla kallt att vi stack in till E-house och tog oss en chailatte och snackade. Buggy var med så klart och han fikade med, fick ett glas vatten =D 
Sen efter vi satt där köpte vi med oss take away o lite annat smått och gott o var hemma och käkade det =) Ricktigt kul hade vi!
                                                                                 
 

Fattiga Malmö komun!
En sak som stör jävligt mycket i Malmö just nu när det är snö ute. Att komunen verkar skita i villket när det gäller att ta bort snön från parkeringsplatsen. Bilar fick kriga för att kunna parkera eller köra ut från parkeringen! Det var ricktigt hemskt att se. Visste inte att ett "rikt" land som sverige utsatte folket för det! Vägarna går knappt att köra på för det är så halt, inget salt elr grus på vägarna heller. UUshh nej, jävla komun!

Julbord
Var hemma hos Lulu och hade det jätte trevligt. Älskar när jag ser att ett bord är fullt med go mat , tror att jag är i himmelriket och svävar bland all mat ! HAHAH!
Shit som jag krängde, det ena var godare än det andra! Fick inte nog!
Yes maten var god och var tvungen att fottas när jag käka!
"Passa på innan nån annan snor maten fan"





Sådär lite får jag väll dela med mig =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0