Idioter? Kan Ni låta mig vara?

Alla människor både tjejer och killar har väll varit med om att ett ex har trakaserat dej så mycket att psyket blir bara värre och värre? Vi ber människan snällt, allvarligt, argt och våldsamt att han/hon ska dra åt helvette! Men det är som att snacka med en vägg. 

Jag orkar inte med dej!

Hur många gånger har jag inte sagt till honom att låta mig vara ifred? Varför låter den människan mej inte vara ifred?! Varför messa mig på natten och berätta vem du ska få hem ikv? Jag sa till dej jag önskar dej all lycka med det du gör och ENDÅ sitter du och skriver sånt piss till mig? Sen gör du en blogg ett helt inlägg bara för ATT skriva om mig! Du är verkligen pinsam! Mer än hälften av det Du säger är skit och det är endå bara dina vänner som håller med dej som tror på ditt skitsnack. Men skriv om mig mer! MAKE ME FAMOUSE ! =D

Människa! det var över 1 år nu! Bara gååå vidare!

Jag mår inte dåligt bara över att den apan inte respekterar att låta mig vara ifred , utan hur folk kan vara!
Har inte gjort någon nått ont i mitt liv och om jag har nu gjort det har jag bett om ursäkt för. Varför hamnar jag alltid med idioter till människor då? Villka vet jag vem jag kan släppa in i mitt liv? Snacka med en smart kille och han sa "att vi alla gör misstag och det är bara till att tömma och glömma".
 En sak jag inte berättade var, att jag har gjort de här misstagen jävligt länge och jag har blivit backstabbed sååå många gånger.
Är verkligen lessen och arg över de idioter som jag har släppt in, men mest är jag arg på mig själv och det är ingen annan att skylla på.  
 
Du är en idiot första gången, men andra gången är det jag som är en idiot.
Ska inte tära sönder mig själv för detta. Detta kommer inte någon trampa mig med, jag går alltid upp ur skitet ock lyser vackrare än någonsin! Behöver ingen som bekräftar när man själv vet om det!

Var e medkännslan?

Ni klagar på att alla runt om kring är falska! Säger till mig att Ni verkligen uppskattar min vänskap och sen är Ni lika falska som dem Ni snackar om ! Ncncnc. Om man nu verkligen uppskattar en god person så ska man visa det och inte bara skriva/säga det. Aldri nånsin falla för det där snacket haahha. Borde se vissa av mina vänner som mina ex. Fulla av skitsnack hahahaa!  
                                                            
Tyvärr.
Det är inte jag som har förlorat Dej , det är Du som har förlorat mig. Ersätt mig med vem Du vill och hur Du vill, men det kommer aldrig bli detsamma .
Sure mår dåligt nu över hur vissa människor verkligen kan bete sig. Men det går över. Imorgon är det en ny dag *Yeeey* . 
                    Att skriva nånting direkt kännt från hjärtat är det bästa.!

Kommentarer
Postat av: Jenny

<3

2010-12-12 @ 11:04:49
Postat av: Chantal

Hej där..



ja, jag tänkte faktiskt skriva ett inlägg om hur jag blev gogodansare och hur man kan gå till vägar eftersom att det avr några st som ville veta. jag skriver ett blogginlägg idag så ser du exakt.



ps. väldigt bra blogg, mycket intressanta ämnen du tar upp, läste genom lite:)

2010-12-12 @ 15:41:45
URL: http://silverdam.blogg.se/
Postat av: Chantal

tack så mkt för det fina kommentaret, värmer alltid:)



hehe då säger jag välkommen till min blogg då:)



ps. har inlägget om gogodans m.m. nu:)

godnatt //Ch

2010-12-13 @ 01:31:14
URL: http://silverdam.blogg.se/
Postat av: Chantal

hey:) vad härligt att du gillade min lilla gogodansberättelse:) bor du inte i närheten av GBG där finns det mkt gogodansjobb med m.m.



du känner till Plastic oxå då kanske???

2010-12-13 @ 18:06:28
URL: http://silverdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0