Norgeeee!..?

Har alltid drömt om att bara dra ifrån detta land och skaffa mig ett framgångsfullt liv! Den chansen för mig är nånting stort och nånting jag tänker riskera att ta! Bara jag blir en av de som blir utvald såklart. Det hade betytt så mycket för mig!


Att bara starta ett nytt liv! Att komma bort från alla jävlar här! Att aldrig mer kolla tillbaka bara fram! Jag vill verkligen bort!!
Får vänta i 3 veckor om jag är godkänd eller inte!

Nackdelen med att jag sticker är

  • Jag kommer sakna min familj och vovvski
  • Jag kommer sakna mina 2 aldra bästa vänner!
  • Att jag måste klara mig själv.
  • Mina kläder och smink och skor kommer stanna kvar (det mästa).

Possetiva delen med att jag sticker:

  • Helsingborg och alla som finns i helsingborg hahaha förutom Ni som betyder nått såklart.
  • Jobbiga så kallade vänner lämnar jag efter mig.
  • Fula skåne killar hhahaha(De flesta) =D
  • Kommer inte kännas så instängt.
  • Jag kommer lära känna nytt folk och ställen.

OOOHHH jag bara hooopppaaaassss!!!
                                                                
Kommer jag tillbaka utan framgång så har jag iallafall testat på det. Jag kommer med ta tag i nån utbilldning och satsa på det. Har redan en plan B som alla måste ha!

Magen bara pirrar när jag tänker på det!..

 

 


Kommentarer
Postat av: evelona

Hejhej! Barcelona är verkligen ett ställe att rekomendera! Jag har bott här sedan slutet av juni och kände mig hemma redan från dag ett. Trevligt helg!

2010-12-11 @ 21:04:13
URL: http://evelona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0