Diet dag 2.


Det var min diet för igår . Jag skriver alltid en dag efter.

Känner att nu när jag äntligen har börjat komma igång med träningen så mår jag bättre. Jag känner mig piggare och fräschare. 
                              
Frukost: Fullkorns mackor och apelsin.
Lunch: Sallad.
Träning: jogging 10 min , 200 situps, 40 ggr ryggfettet (vingarna) , tränade rumpan och benen gjorde 20 per ben (jävligt jobbigt var den ställningen) Glöm aldrig bort att stretcha. Det är bra för musklerna och skönt är det =)
Kvällsmat: Sallad.
Blev sugen på nått sött igår natt , det fick bli apelsin.MEN! undvik helst frukt på natten det ska vara grönsaker. Om man blir sötsugen på kvällen är det bra att dricka te med honung i, eller varmt vatten med honung.

Senare på kvällen var den en liten promenix och på natten gick jag med min vovve i 20 min. 


Om Ni har ideer eller förslag som jag ska testa så skriv dem gärna. Vi hjälps åt ! 
kOM IHÅG!
Resultaten kommer inte direkt. Jag minns att efter 2-3 månader när jag började bli hälsosam så kunde jag se resultat. Låt det ta sin tid. Stressa behövs inte. Det är svårt, vi vill ju se resultat redan efter 1 vecka. Men tyvärr funkar det inte så. Tappa inte hoppet! Utan kämpa på! Det är värt =)
 

Kommentarer
Postat av: Magnus N

Duktig du är! hoppas du kan hålla i det!=)

Att äta lite för "lite" varje gång med är en bra grej man ska aldrig äta till man är proppmätt då har kroppen fått för mycket..



Så lite som du verkar äta nu dock e det nog inga problem!=)



Kom ihåg att bara ta den "nyttiga" äppelmuffinsen på ehouse om du fikar ute haha ;)

2010-12-05 @ 18:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0