Tåler bara inte dem människorna



Använder heller ordet avsky än hata! Hata är att ta i hahaa. Vi har ju alla stött på olika slags människor här i livet. Det är verkligen svårt att tycka om alla. Det är svårt att vara neutral mot alla och låttsas att dem inte finns, när dem egentligen är framför dej och gör att du avskyr dem ännu mer
.

Jag ska ta de vanligaste man brukar avsky. Det finns säkert mer att avsky hos en person/-ner. Jag frågade olika personer och de här var de populäraste svaren:
                                                                      

  1. Folk som tror sig veta bäst.
  2. Folk som är fast på deras beslut och vägrar höra på andras.
  3. Dem som har tur i både kärlek och pengar.
  4. Falskhet och falska förhoppningar
  5. Folk som inte visar någon respekt.
  6. Man låtsas vara någon man inte är.
  7. Folk som har en käft full av skit och det kommer bara skitsnack ur den.
  8. Kännslokalla.
  9. Otrohet.
  10. Lögner.

Vissa av Er tycker nog att det är en konstig ordning men så var faktiskt responsen av dem jag frågade.
Det är jävligt kul att veta andras åsikter och vad andra har lättast att avsky hos någon annan. Ni alla svarade lika det var grymt! hihihi . Tack !

Lite svar på de tio jag har skrivit upp som har hjälpt mig i längden :
Jag vet att man kan störa sig jävligt mycket på dem som kommer med deras onödiga komentarer, eller tror sig vara nånting , när dem är bara crap. Hur ska man då reagera? Ska man sjunka till deras nivå?
 Det bästa är faktiskt att låtsas att inte höra dem . Bara att man bryr sig inte. Visst kokar man innombords, men den/de kokar innombords och på utsidan för att hon/han/dem får inte uppmärksamheten av just dej!

Vill ingen
höra på din åsikt eller beslut då ska du inte höra på den andras heller! Bara vifta bort den människan med handen och säg inget!

Aaa det där med att ha tur i kärlek och pengar gör mig avis iaf! Vissa har i antingen eller och andra har på båda och några har på inget av det!            

Vet inte hur många gånger jag har skrivit om falskhet. Men den var jävligt populär. Värkar som att de flesta har verkligen tröttnat på dem polarna man har som man har märkt vem dem egentligen är och vad dem går för. Snackar dem skit om nån annan bakom dens rygg, då gör dem det mot dej med!

Respektlösa människor möter vi på överallt. Vissa är bara ouppfostrade, då skyller vi på föräldrarna.

De som bara kan snacka skit ska man be dem att hålla igen munnen för den stinker.

Man brukar säga att svenskar/europeer är kännslokalla. Men det är från person till person. Tyvärr finns det sånna människor, men dem ska man inte äns ta kontakt med!

Otrohet och lögner.. Jaa det kräver ett heeelt inlägg bara för dem två orden lixom. Och det lär komma innomkort =)..

HAT
Som sagt är jag emot ordet hat. Det vill jag inte ha i min ordlista i huvudet äns. Men då har vi nånting som jag veerrrkligen hatar! Det tar jag i min ordning , men vet inte villken av dem som kmr först för alla är hatvärda!
                                             

  1. Pedofiler ( Hoppas Ni blir våldtagna och dödade på ett värre sätt i helvettet)
  2. Djurplågare ( Hoppas att Ni blir stekta levande i helvettet)
  3. Krig (Har aldrig fattat varför folk krigar , onödigt och omänskligt)
  4. Mördare ( Förstår om någon vill hämnas på en jävel som har dödat nån man älskar, men annars förstår jag inte hur man kan döda en oskyldig person)
  5. Psykopater ( Snälla samhället! LÅS in dem! De är farliga och hämska , det är inte synd om dem! )
  6. Nazister och rasister ( Visst har vi rätt till våra olika åsikter. Men man behöver inte överdriva)
  7. Naturkatastrofer ( Vill aldrig uppleva det , vill inte att någon ska uppleva det).

Det är min lista på det jag verkligen hatar här i världen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill inte vara den, men fy fan vad du stavar dåligt. D:

2011-01-14 @ 16:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0